Tekutá maziva a modifikátory tření


Tekutá maziva a modifikátory tření jsou určeny pro snižování hluku a opotřebení železničního materiálu v kolejových obloucích. Protože příčin hluku je několik, existují variantní způsoby aplikace prostředků. Mezi základní dva způsoby patří nanášení pomocí stacionárního mazače na kolejnici a především nástřik na kolejnici/okolek z trysky umístěné na vozidle.

Základem řešení je analýza problému na místě a provedení testů. Náš návrh vychází z optimalizace stávajících systémů a instalací.

Zobrazit více
Tekutá maziva a modifikátory tření

Pro mobilní aplikace

Pod mobilní aplikace maziva a modifikátorů tření řadíme systémy instalované přímo na běžném kolejovém vozidle nebo na pracovním voze. Výhodou servisního mazacího vozidla je flexibilita použití - vůz vybavený variabilním systémem postřiku může v dopravní síti efektivně a rychle řešit akutní problém s hlukem.

Běžnou součástí řešení bývá využití signálů z vozidlového systému GPS.

http://www.sklenar-tribotechnika.cz/cs/m-123-vozidlovy-mazaci-system

Více informací zde

Maziva RailLub® pro boky okolku (WFL)

Snižují tření, ke kterému dochází mezi boky okolku a kolejnicí Výrazně snižují hluk a opotřebení Liší se obsahem pevných částic ve směsi Mazivo RailLub®90/05 maximální obsah pevných částic maziva je 10% Mazivo…

Maziva RailLub® pro boky okolku (WFL)

Modifikátor tření HeadLub®90 pro temeno hlavy kolejnice (TOR)

Snižuje opotřebení a modifikuje tření mezi temenem hlavy kolejnice a jízdní plochou kola Směs tvořící vysoce únosný mazací film, která obsahuje vybrané, chemicky ošetřené částice tuhého maziva Speciální zahušťovadla zabraňují…

Modifikátor tření HeadLub®90 pro temeno hlavy kolejnice (TOR)

Pro stabilní aplikace

Nanášení maziva pomocí stabilních systémů je vhodné v místech s trvalými problémy (hluk, opotřebení, apod.)

Standardní stacionární systém je složen z hydraulického rozvodu s kolejnicovými aplikátory, senzorů a skříně, ve které je uloženo čerpadlo, nádoba s provozní náplní, řídící a komunikační jednotka.

Variantní způsob napájení umožňuje provozovat systém zcela nezávisle a odděleně. Celá řada doplňků zajišťuje vysoký komfort obsluhy.

http://www.sklenar-tribotechnika.cz/cs/m-122-stabilni-kolejovy-maznik

Více informací zde

Mazivo RailLub®TS-2-1/ST pro pojížděnou hranu kolejnice (FL)

Zabraňuje nepříjemnému pískání, které vzniká třením kola a kolejnice v obloucích Aplikuje se na pojížděnou hranu kolejnice Snižuje opotřebení

Mazivo RailLub®TS-2-1/ST  pro pojížděnou hranu kolejnice (FL)

Mazivo HeadLub ® TS-1-1/ST pro temeno hlavy kolejnice (TOR)

Okamžitě a úspěšně eliminuje nepříjemné skřípění v kolejových obloucích Vytváří suchou povrchovou vrstvu s významným účinkem Udrží se i na mokrých kolejích po dlouhou dobu Má vodě odpudivé vlastnosti

Mazivo HeadLub ® TS-1-1/ST pro temeno hlavy kolejnice (TOR)

Pro ruční aplikace

Více informací zde

Sprej

Pro účely testování nebo úkony operativní údržby je výhodné používat vybrané produkty plněné do sprejů. Lze dodat i sprej opatřený hlavicí se speciální tryskou a aplikační trubičkou zajišťující nerozprášený, směrovaný výdej náplně do špatně…

Sprej

Nesený aplikátor

Pro rychlou aplikaci tekutých produktů dobře poslouží kvalitní nesený postřikovač s aplikační trubicí opatřenou tryskou. Možnost používat tekuté modifikátory tření s obsahem pevných částic předurčuje tento výrobek pro rychlé a operativní použití…

Nesený aplikátor

Pro servis a údržbu

Více informací zde

Mazivo PasteLub®10/12

Pro údržbu šroubových spojů, ložisek, pouzder, čepů, uzávěrů, pantů, zámků, závěsů apod. Vhodný proti zablokování na bázi kovů Funguje při teplotách od -180°C do +1300°C Dokonce i po mnoha letech působení vysokých teplot,…

Mazivo PasteLub®R

Pro ochranu nárazníků, pohybových částí spřáhla, kluzných povrchů, těsnění I v tenké vrstvě tvoří nerozpustný film maziva Vrstva maziva se nesmývá v myčkách Nízká spotřeba, stálá ochrana Stabilní i při vysokých…

Mazivo SyntLub®K

Vhodné na řetězy a ocelová lana, pohyblivé díly, klouby, šrouby, apod. Pro vysoké vibrace a rázové zatížení Tvoří transparentní ochranný film Účinný v teplotách od -45°C do +160°C

Keramická pasta CeramLub®35 purple

Pro brzdové systémy, montážní a uvolňovací pasta Vhodné hlavně pro utěsnění a mazání válců, ozubených kol, hřídelí, šroubů, pružin, bovdenů, brzd a řídících tyčí, brzdových válců, čelistí, posuvných měřítek, závitových zapalovacích…

Keramická pasta CeramLub®2kdd

Pro brzdové systémy, montážní a uvolňovací pasta Keramická pasta v dvoukomorové tlakové nádobě s aplikačním kartáčkem Teplotní odolnost od -20°C do +1600°C Odolný slané vodě, kyselinám a louhům Odpuzuje vodu, chrání…

Keramická pasta CeramLub®2kdd

Prostředek Pantotec® DK

Zabraňuje vzniku ledovky na tramvajové troleji nebo na trakčním vedení Nezanáší troleje Vysoká přilnavost Snadná biologická odbouratelnost Aplikační teplota do ‐30°C

Sprej HKS 1000

Pro údržbu řetězů, lan, spojek, O-kroužků, závěsů, kloubů, kuličkových ložisek, kabelových táhel, dveřních zámků a mechanismů, mazání pouzder vnitřních článků řetězů, ozubených a šroubových převodů všeho druhu, uvolňování šroubů nebo závlaček a…

Sprej HKS 1000

Co o nás říkají?

  • „Sklenář, s. r. o., byla dobrá volba. Ačkoli byly naše
    požadavky velmi specifické, s výsledkem jsme byli
    vždy spokojeni.“

    Ing. Dalibor Krejsa, JSP International, s.r.o.
  • „We have been cooperating with Sklenar, s. r. o., for more than 10 years, appreciating prompt service, professional handling, high quality and performance.“

    Rainer Nothhelfer SGH Schüttguthandling, Germany
  • Looking back on a long and very appreciated partnership, we engaged Sklenar s.r.o. for an installation of a special lubrication system for top of rail. The manufactured parts by Sklenar s.r.o. were made of a high quality and the installation work was perfect. Another good cooperation with Sklenar s.r.o.

    Günter Herzig, Managing Director IGRALUB AUSTRIA GmbH
  • „Dodávka paletizačního robota splnila naše očekávání. Firma Sklenář, s. r. o., byla vyhodnocena jako jeden z našich nejlepších dodavatelů s exemplárním přístupem k řešení našich problémů.“

    František Peringer, Gypstrend, s.r.o.
  • V roce 2015 jsme zahájili zkušební provoz systému přimazávání okolků tramvajových kol a hlavy kolejnice dodaného firmou Sklenář s.r.o.. Používaný modifikátor tření HeadLub 90 splňuje potřebné parametry a jeho aplikací dochází k výraznému útlumu nežádoucího akustického tlaku a ke snížení opotřebení.
     

    Ing. Jan Šurovský, Ph.D., Dopravní podnik hl. m. Prahy (04/2016)
  • „Great job, as always.“

    Michael Smilansky FUJI ROBOTICS, USA

Máte zájem o naše služby? Nezávazně nás kontaktujte pro více informací.

Nezávazná poptávka